Ağlamamak için zor duruyorum. İnanın çok canım sıkkın. Yani içimde yaşıyor mu iyi mi bilemiyorum. Ve karnımdaki bu değişik hal beni çok endişelendiriyor. Böyle içimde tuhaf bi kelebek uçuyormuş gibi bis his var yatarken sağa sola dönerken karnım acıyor. Lütfen kötü bir şey olmasın 😩😩