Bnm adetim 15 gun geçmişti 2 cocugum tüp bebek olunca hic ihtimal vermedim evde yaptigim testte hmn cikti ama ultrasinda kese cok küçüktü gec döllenme olabikir bekle dedi nitekim kanda artis baktim kendim duzenliydi 10 gun snra gittim normalde 7+3 olmasi gerekirken 5+6 çıktı 10 gun geriden geliyor dedi suan 8 haftalik ama adete gore 9 bitmek üzere ilerleyen zamanlarda yakalar dediler ama bn kan testi verdigimde degerim cok yuksek degildi gec döllenme de bnce en iyisi kan sonucu takip etmek