birmeleginannesiiii Bir kızım olacak inşallah ve odasını yavaş yavaş hazırlamaya başladım 😊 ancak dekorasyon konusunda sıkıntı yaşıyorum aklıma bir fikir de zor geliyor. Eğer varsa siz bebek odanızın dekorasyonunu paylaşır mısınız bizlere de fikir olsun 😊
Kubgkm birmeleginannesiiii daha yapmadım ama ahşap ağırlıklı bohem tarzda yapacağım canım kendi odam da öyle
gkbyza birmeleginannesiiii ben kız olsa da erkek olsa da unisex tarzda kahve krem ahşap ağırlıkta montessori dekorasyon ve oyuncaklarla döşemek istiyorum bunun için pinterest te bir sürü fikir var canım bak istersen :)
birmeleginannesiiii gkbyza Kubgkm teşekkür ederim canım bu fikir de özellikle süslemeler için güzel gerçekten☺️
birmeleginannesiiii gkbyza gkbyza ben de uniseks bir şeyler aldım aslında. Böyle Haki Yeşili krem vs tarzında. Çok pembe pembe olsun istemiyorum. Pintereste detaylı bakıyım o zaman canım çok sağol ☺️