EsraTnrgn YeniGebe96 ben önceden bakmıştım kız çıkıyordu hep. Gerçekte kızım olucak 😂 tabiki yanılma payı vardır 😂
Esmk YeniGebe96 yaa kimde duysam çıkıyor hiç inanmam ama benim ilk oğlumda tuttu ikinci de nolck bakalım yüzük kız diyo belli değil daha
1bebiis1annnis guzelbebegimmmmm bnde simdiye kadar tuttu smdi yine hamileyim erkek diyo inşaallah bakalım daha 8 haftaligiz❤️