Kızlar dişim ikide bir ağrıyor ve çok kötü dayanamıyorum dişçiye giden oldu mu hamileyken tedavi falan ediyorlar mı?
Çok kötüyüm:(( acaba gitsem sorunu halleder mi ne yapacak onu da bilmiyorum
17 haftalık hamileyim bu ağrıyla doğuma kadar nasıl bekliycem