ecee_nur benimde başıma gelmişti hatta 2 defa bayılmak üzereydim birinde gece eşimin kucağına düştüm , diğerinde evde tektim koltuğa yattım falan.. tahlillerim de hep temiz çıkıyordu. Ben doğumda bebeğimi kaybettiğim için psikoloğa da gidiyordum o üzüntüden olduğunu söyledi. Yani su an baktım yorumlara bir sürü kişi de yaşamış bu durumu hadi benim üzüntüden diyelim sizin ki niye ? 🙄 sezaryen ile alakalı bir durum mu acaba şu an merak ettim 😂 benim belirtilerim şeydi mesela el ve ayaklar da karıncalanma , baş dönmesi , mide yanması ve bulanması , titreme , yorgunluk , hissizlik ( yani karşımdaki ne diyor bazen gerçekten anlamıyordum o esnada algılarım kapalıydı gibi ) kaç defa acile gittim , dahiliyeye gittim , kadın doğuma gittim hiç biri bir şey demedi sonuçlarım hep temiz çıktı araştırmaya gittim orda da temiz çıktı. Psikologum üzüntüden dedi bide ben hacamat yaptırdım o da kalbin çok yorgun bünyen kaldıramıyor dedi öyle sülük falan attı bardak attı derken sonra sonra düzeldim 🙏🏻☺️