Soğuk süt yanma hissettiğim zaman iyi geliyor. Baharatlı yağlı yemekler durumu daha da kötüleştirdigi için o şekilde beslenmemeye çalışıyorum. Onun dışında doktorum yemekten hemen sonra oturma yatma vs onermedi yavaş yavaş yürü dedi. Yemek sonrası sıkıntı olursa yavaş yürüyüş yapmaya çalışıyorum. Bir de sakız baya fayda ediyor. Bol su içmek yine önemli sanırım. Yemek yedikten 2 saat sonraya kadar hep dik durmaya çalışın.