dilekyldzz kararsızım yatak konusunda.. anne yanı beşik aldım, içine babynest mi yoksa yatak mı almalıyım? Babynest yenidoğan omurilik yapısı için uygun olur mu kararsızım, çünkü ırta sert öneriliyor. Sanki babynestler çok yumuşak gibi.. siz ne aldınız 💕
HurremSultan dilekyldzz ben babynest aldim çok memnun kaldım bebeğim 6 aylık hala kullanıyorum. Yatağın içine koymuştum ilk doğduğunda altına da yastık yüksek olsun diye. Ama şuan sepet beşiğin içine battaniye koydum ve babynest salonda sürekli elimin altında ona yerde güzel bir oyun alanı yaptım bütün gün orada takılıyor. Bence babynest çok kullanışlı. Ama alma şansın varsa ikisinide alabilirsin. Ben yatak alamadığım için battaniye koydum mesela😇