ilkkam2016 Merhabalar detaylı ultrasyonda doktorum sol elde serçe parmak yanında 6 tıncı bir parmak saydı. Fakat bunun dışında bebekte her hangi bir sorun bişey görünmüyor dedi. Genelde genetik miş fakat ailemizde böyle bir durum yok. Böyle bir durum ile karşılaşıp sağlıklı doğum yapan anneler varmı. Yardımcı olurmusunuz
Ogretmen1anne ilkkam2016 Bebeğin mavi gözlü ve ya sarı saçlı olması gibi bir genetik kod sadece. Hastalık değil endişe etmeyin başka sıkıntı yoktur inşallah korkmayın
teachering06 Genelde akraba evliliklerinden kaynaklanıyor 6. Parmak olayı. Benim teyzemin ve halamın oğullarında vardı, ikiside akraba evliliği yapmıştı. Alınıyor o parmak, endişe edilecek bir durum değil bence.
ilkkam2016 teachering06 evet akraba evliliğin dede oluyormuş. Ama bizim öyle bir durumumuz da yok. Aslında benim merak ettiğim altında kromozom bozukluğu yatabiliyomuş. Böyle bir durum var mıydı