37+1 oldum doğumum normal gibi gözüküyor ama son anda ne olur bilmiyorum son günlere bıraktım ağda işini normaldede lazere gitmeden önce ağda yapardım bu sefer de yapayım dedim aman Allahım demez olaydım hamilelikten dolayı acı eşiğim inanılmaz düşmüş resmen ağladım sızlandım bin pişman oldum ağdaya bulaştığım için. Bir kısmını yapabildim ama gözümden yaşlar gelerek daha sonra jiletle tamamladım iç kısımları artık uzarsa da umrumda değil. Doğum yapan bir çok kişiye de sordum ettim keşke yapmasaydın dediler ağda yapmak doğumu bile tetikliyormuş normal doğumda dikiş konusunda da zaten dikiş atılan yer daha içerde olduğu için sorun olmuyor dediler.