Sezenaksu2601 Arkadaşlar perşembe günü sabah ilk idrarımla test yaptım ikinci çizgim silik çıktı. Dün tekrar 2 tane test yaptım yine ikinci çizgim silik çıktı. Sadece bu sefer daha belirgindi. Hamile miyim acaba?
SemaOnur Sezenaksu2601 Benimde öyleydi sonra gittim kan verdim ve hamileydim 😊 insAllah sizde hamilesinizdir 😊
Sulemrahkuzey Sezenaksu2601 canım ikinci gebeliğimi silik çizgiyle öğrendim daha adetim bi gün geçmişti düşün şuan 16 haftalığım ☺️ Hayırlısıyla sende güzel haberler alacaksın canım 😘
Sezenaksu2601 Ysmfhm bence yapma canım. Çıkan sonuç seni yanıltır. Adetinden 2-3 gün sonra yap canım daha kesin sonuç olur
Sezenaksu2601 Byncdii o kadar heyecanlıyım ki vakit geçmiyor. Beklemek zorundayım. Bu ay bebek beklemiyorduk ama oldu sanırım 😂
Byncdii Sezenaksu2601 ay inşallah canım inşallah vardır ama şuan var gibi gözüküyor gelişmelerden haberdar et bizide 😂😂🌼🌼🌼🌼
Totuu Ben adetime 10gun kala test yaptim,silikti,gittikce daha da belirginlesir o😌😌😌insallah ki,hamilesiniz😊