GULCANDZDG Merhaba güzel anneler,anne adayları Heyner 7in1 Sepet Beşik alan,kullanan var mı acaba? Park beşikle ikisinin arasında kaldım ama kullanıp memnuniyet bildirecek olan varsa çok sevinirim,şimdiden iyi bayramlar bal evlatlarımızla 💛
yeniklasor 7 in 1 beşikten arkadaşım aldı memnun şuan taze anne kendisi☺️ bende heynerin anne yani sallanan beşikten aldım daha doğum yapmadım ama yanımıza kurduk, yorumlarında da görmüştüm sallanırken kenarları ses cikariyo diye gerçekten de öyle ama biz eşimle tek tek peçete sıkıştırdık sabitledik gorunmuyo bile hiç ses cikarmiyo suanlik çok memnunuz☺️