mmrv Benimde 27.28 gibi başladı işte bu dediğiniz 🤗 o zaman çok hafifti, şuanda 31 olduk hala devam ediyor birazda şiddetli bir şekilde özellikle oturup kalkarken en acılı kısmı oluyor, yürümeye devam ettikçe alısıyosn normal gibi gelmeye başlıyor, doktor a gittiğimde hersey normal gözüküyordu baskıda yapmıyor henüz dedi ama her hamileliğe göre değişen dönemlerde böyle agrılar olabiliyor dedi. Sonucta galiba ister istemez bir agırlık oldugu için baskı yapıyordur illaki🤗