11112345678900 kan pıhtılaşmalsiyla ilgili demek çok doğru değil , ilk gebelikte kalp atışı durdu ikincisi boş gebelikti doktorum sürekli 2 düşüğün var diyordu . Ben de sordum düşük yapmadım neden öyle söylüyorsunuz diye.Tipta bu kayıpların hepsi düşük olarak adlandırılır çünkü hepsinin sebebi hemen hemen aynıdır . Pıhtılaşması olan anne adaylarında düşük yapma ihtimali kan akışından dolayı artabiliyormus ama bunun tam tersini söyleyenler de var yani sizde pıhtılaşma olması bebeğinizi etkilemez sizin hayatınızı etkiler diye. Doktorlar tıp bile bunu henüz çözemedi diyor