Kızlar iyi akşamlar 29 haftalık gebeyim bundan 3 gün önce saçma sapan bişeye takıldım sinir yaptım kendimde hiç kafama takmamam gereken bir olay😮💨 neyse o gün sol kollumda uyuşma başladı doktora sordum yapacak bişi yok doğuma kadar dedi netten araştırdım karpal tünel sendorumuu ama ellerimi hissediyorum benm kolumda gerginlik uyuşma hissiyatı ve çok sinir bozucu bişi zeytinyağı yapıyorum sabah Akşam banamısın demiyor varmı bu durumu yaşayan 🥲