1bebiis1annnis Esmakks bide benm bebeğim de daha 8 haftalik hic iyi deik ikinmak diyorlar bidahaki kontrolumde doktoruma diyicem bi ilac felan versin
Esmakks 1bebiis1annnis bende 34 haftalığım bende artık korkuyroum. Bana duphalac verdi doktorum ama işe yaramadı
Fatmakmlk Esmakks ben ne yaptıysam olmadı doktorum duphalac ilacını verdi çok şükür ki ondan sonra rahatladım
Fatmakmlk Esmakks hadi yaaa inşallah çabucak çare bulursun canım çok zor çünkü 🤲Bn çareyi onda bulmuştum🙏
tdincel Esmakks ben sabahları aç karnına 1 tatlı kaşığı tahin yiyorum üzerine 2 bardak ağız yakmayacak sıcaklıkta su içiyorum . Hem bebek için faydalı hemde kabızlığa çare yaklaşık 4 aydır düzenli yapıyorum yapmadığım unuttuğum günün ertesi kabız oluyorum
Hazalaskin Esmakks hatta varsa geceden kuru inciri zeytinyağına koyup sabah inciri yiyip üzerine bolca su iç canım benim günlük rutinim kabızlık yaşamıyorum hiç çok şükür
Esmakks Hazalaskin teşekkür ederim deneyeyim düzenli olarak inşallah faydasını görürüm bu hamileliğimde başından beri uğraşıyorum kabız olmak gerçekten şok zormuş.