ilkbeybiannesi Kızlar 37 haftada alttan muayene yapıyor mu doktor ? Çatı muayenesi, vajinal kültür okumuştum birinin postunda. Bu haftada mı yapılıyor
Jade-srm ilkbeybiannesi benim doktorum 36.haftada yapacağını söyledi. 37.haftada yapılır diye düşünüyorum. Vaginal kültürü hiç duymamıştım. Benimde 2 haftaya kontrolüm. Nasipse bende alttan muayene olucam. Gerilmiyor değilim. Ne yalan söyliyim. İnsan bir tırsıyor🤦♀️
Reyhan35 ilkbeybiannesi benimki 35. Haftada yapmıştı hazırlıksız yakalanmıştım ayy çok utanmıştım 🤦🏻♀️🙈
Fasulyem2 ilkbeybiannesi 37 de yapılıyır aynen benim de perşembe kontrol 37 hatalık muhtemelen çatı muaynesi yapılır diye bugün ağdamı yaptım cnm sonraki hafta zaten doğum olcak insallah bebiş gelmese bile
ilkbeybiannesi Jade-srm benim doktorum bir şey demedi ya o yüzden hazırlıklı gideyim ne olur ne olmaz 🙈
Nisak Bazi drlar yapiyor bazilari dogum anina kadar yapmıyormuş Biz kontrolumuzu olduk korkulacak bisey yok😊
ilkbeybiannesi Reyhan35 yaa böyle olmasından korktum bende. Bir şey diyor mu doktor ya hazırlıksız olunca ilk defa başına gelince utanıyor insan
Nisak ilkbeybiannesi bir hafta öncesinden söyledi bana haftaya kontrolumuzu yapalim diye sen yinede hazirlikli git 😊
Reyhan35 ilkbeybiannesi yok kız inan bakmiyor bile hazırlıksız dediğim yeni temizlenmiştim tüylerim yeni yeni çıkmaya başlamıştı kusura bakmayın dedim utandım kız ben neler görüyorum bişey yok bunda dedi
ilkbeybiannesi Reyhan35 ben de şu an temizim de haftaya kadar çıkacak birazcık jilet kullanmak istemedim ağdalık da olmayacak bakalım bi çare bulayım
Reyhan35 ilkbeybiannesi sıkıntı olmaz ya dediğim gibi bakmıyo bile neler neler görüyor doktorlar onlara takılmazlar