Biz ayrı ayrı aldık bir de birleştirme aparatı alacağız. Arkalı önlü olanlarda bebeklerden birine haksızlık oluyor diye düşünüyorum o şekilde prego alıp aide ettik. Yanyana birleşik olanlar da büyük oluyorlar zaten bir süre tek dışarı çıkamayacağım için eşimle daha rahat kullanmak adına 2 tane aldık. (Daha önce ikiz tecrübesi olan arkadaşlarım da bu yönde tavsiyede bulunmuştu)