Elifvegul
Nasıl gidiyor? bir belirti varmı?
Inci18
Merhaba canim 39+2 haftalik kac gundur belim kopuyor adet oluyormus gibi agrilarim var ama sonra gidiyor
Inciyusuf
Aynı şekilde dünden beri bendede başlamış ağrılar adet sancısı gibi gelip gidiyor bende 39.2 deyim artık gelsin istiyorum kızlar ya allah bize yardım etsin inşallah en kısa zamanda