Ebrubhdr Bnmv-1 3 defa gitmiştim eşimin işi nedeniyle başka ildeyim ama doğumu orda yapacam o yüzden araştırıyorum
Ebrubhdr annelikheyecanim 3 defa falan muayene ye gitmiştim eşimin işi nedeniyle başka ildeyim ama trabzonda doğum yapacam
Bnmv-1 Ebrubhdr aynur hanıma ben iki defa gittim ama 7 m de çalışan özgür hanım vardı meydanda kendi muanesini açtı ama doğumu 7 mde yapıyor o çok iyi bir doktor