Deva22 Bebeğim 16 günlük troid değeri yüksek çıktı benim de yüksek ve ilaç kullanıyorum senden geçmiş olabilir dedi 15 gün sonra tekrar baktır düşebilir dedi bu durumla karşılaşan var mı düşer mi acaba düşmezse nasıl bir tedavi olur
Ela6161 Deva22 bende de annemden bana gecmisti ama 10 yasimdan sonra ilac kullanmaya basladim. Bende bekliyim burda
Gamze_akgunn Mamamia 35 haftalık hamıleyım tiroidim yüksektı düştü ilaçla geri yükselmiş dozu arttırdık doktorum dogumdan sonra bebegı özel baktırın tiroid için dedi demekki geçiyo . Benım hamılelık basında yoktu sonra cıktı