aysetunckilicfirat Tecrübeli anneler ve anne adayları bir sorum olacaktı sizlere. Dün doktor kontrolüm vardı alttan muayene sonucunda 2 cm'e yakın açıklık ve %40 civarında rahim ağzında silinme başladığını söyledi doktorum. Bugün sabah 10:30 gibi yumurta akı kıvamında ancak adet bitiminde gelen akıntıya benzer renkte kahverengi bir akıntı geldi. Bu nişan mıdır? Doktoruma sordum ancak cevap alana kadar sizlere de sorayim istedim. Eğer nişansa ne kadar zamanda doğum gerçekleşir? Şu an bir sancim yok bebek gayet hareketli, ara ara mesanede baskı hissediyorum.
Ozlem16092018 aysetunckilicfirat cnm nişanın nasıl birşey olduğuna google daki görsellerden bakabilirsin az çok fikir verir diye düşünüyorum
UluElif aysetunckilicfirat nişan geldiyse eğer 2-3 gün içinde doğum gerçekleşir. Kahverengi akıntı normal zamanda gelmiyorsa ilk defa gördüyseniz muhtemel nişandır.
Pelinoerlik aysetunckilicfirat canım dün benimde çatı kontrolüm yapıldı. Dünden beri kahverengi sümüksü akıntı oluyor. Ama doktor bunun olacağını ve 2-3gün süreceğini söylemişti. Benim seninki kadar açılmamda yok. Yani nişan olduğunu sanmıyorum. Ama yine de doktorundan bilgi almakta fayda var
aysetunckilicfirat Ozlem16092018 Merakımı dindirecek bir fotoğrafa denk gelmedim ama tekrar bakayım teşekkür ederim 😊
aysetunckilicfirat UluElif İlk defa geldi. Doktorum nişan da olabilir dünkü muayeneden de kaynaklanmış olabilir sancı yada şu gelirse tekrar konuşalım dedi. 2-3 güne doğum olursa ne güzel olur ☺☺
aysetunckilicfirat Pelinoerlik Doktorum nişan da olabilir dünkü muayeneden de kaynaklanmış olabilir dedi sancı yada su gelirse tekrar konuşalım dedi bekliyorum ben de. Emin olmadan da hastaneye gitmek istemiyorum. Artık bekliycem o zaman 🤷♀️😊