ipekveatlas ya bu doğuranlar nasıl doğuruyo kardeşim ne belirti var ne gelen varrr ne gidennn 39+5 oldum hiç belirtisi olmadan doğuran var mı cidden bunu okuyan herkes benim için bi amin desin bu gece doğurayım lütfen 😂🥲🥲🥲
Dilarakr ipekveatlas inşallah sağlıkla bebeğinizi kulağınıza alırsınız 🤗 o agrı birden gelince anlarsınız Bi tanıdığım 40+3 te dogurdu o güne kadar sancı vs yoktu hayırlısı olsun😄
denizdalgasi1 ipekveatlas 😂 maalesef bende belirtisiz doğuranlardanım doğumumdan tam 1 hafta önce 2 santim açılmam vardı o kadar tam 41.haftada gece yarısı suyumun patlamasıyla geldi yani aniden 😂 hatta suni vereceklerdi 2 gün öncesine kadar ama bekleme kararı alınmıştı allahtan beklemişiz 😂
ipekveatlas denizdalgasi1 ayy bende mi öyle olcam yaa her gece diyorum simdi suyum gelse ne güzel olur😂😂😂
Busr21 ipekveatlas benim hic belirtim yoktu önceki gün doktor dediki biraz yukarda oglen 14 te doktor yukarda dedi gece 2 de suyum geldi dogurdum😅
kahvesever__ ipekveatlas amin inşallah 🙏 biran önce doğursun sağlıkla kolay bir şekilde 😂 valla beklemedik anda nişanım geldi gece de suyum gelmişti benim oğlum 2 hafta önce geldi benim