Bende çok kötüyüm öksürük var kuru sekılde sanarsınız ki cigerim sökülüyor saglık ocagına kostum hamılelerın kullanabılecegı pastil ve parol verdı burnumda cok akıyor ama tıkalı parolu gunde bır kez atıyorum uc gundur pastilide günde 3 tane fln emiyorum ıhlamuru limon sıkıp 4 bardak kdr ıcebılırsın ama fazla kacırma dedı ınsallah geçer boynuma sıcak havlu sarıp duruyorum geceleri uyku haram ztn nefes alamıyom burnum tıkalı oldugundan ıns geçer kendi doktoruma gidemiyorum cnkı bayram tatılınde hamılelıkte hastalık cok zormus kendımden cok bebegıme zarar verırmıyım dıye düşünüyorum