Drn34 İç bacak ağrısı yaşayan var mı? 36+1 sabah yataktan kalkarken bile bu ağrıyı yaşıyorum. Yürüyünce beter oluyorum zaten hem bacaklarda hem alt karında ağrı. Magnezyum kullanıyorum en başından beri Doğuracak mıyım acaba😜
Esranur_uzkan Drn34 2 haftadır bende aynıyım gece uyumak sabah yataktan kalkmak eziyet 36+6 yım bende ama doğjma dair bişey yok şuanlık😂😂
Ikizlerimibeklerken Drn34 35+3 benimde cuma günü doğum olacak inşallah ve aynı sizin gibi bacak ve kasık ağrısından uyuyamıyorum bile bacaklarım ta parmaklarıma kadar sisti yürürken ayaklarım patlayacak sanıyorum keşke bi çözümü olsa bunun
kubumom 32.haftadayım bacaklarım çatlamaya başladığımdan beri ağrı da var çatlayan yerler ağrıyo ama kasımda yırtılıyor heralde
Drn34 Esranur_uzkan hadi ya. Ben de alt karına da ağrı girince Nst ye girdim geçen hafta. Sancı falan çıkmadı 😂
Drn34 Yesim619 Kullandığım vitamin hapında tüm vitaminler var magnezyum dahil. Ekstra nbt life magnezyum kullanıyorum bi de düşün. Dediğin gibi demek ki bir işe yaramıyor