serapinci 1biranne1 iğne ve coraspirin veya ecopirin kullanıyorsanız korkmayın. Bende iki düşük yaptım sonrasında iğne coraspirin kullandım şükür bir oğlum oldu şuan 3 yaşında şimdi gene hamileyim iğne ve ecopirin kullanıyorum 35 haftalığım şükür diyorum içinizi ferah tutun🤲
Ervasll 1biranne1 canım benimde 2 düşüğüm oldu bu 3. Gebeliğim pıhtılaşmam var iğne ve ecoprin kullanıyorum 18+5 im şuan çok şükür bi sorun yaşamadım diğer gebeliklerimde 8 haftanın üstüne çıkamıyordum içini ferah tut canım bende senin gibi hissediyordum ama çok şükür sağlıklı ilerliyor sağlıkla gelsin bebeklerimiz ❤️
Ogretmen1anne 1biranne1 Benim üç düşük vardı 6-8 haftadan sonrasını göremiyordum. Kalp atışı da olmuyordu. Şimdi dördüncü gebeliğimde 26 haftalık olduk çok şükür. Sadece oksapar kullanıyorum. Sabretmesi zor ama Rabbim nasip edicek inan 🤎
Umud-- 1biranne1 bende ilk bebeğimi kaybettim serklaj yaptı doktor pıhtılaşma var dedi oksapar verdi her gün pruloton verdi her hafta inşallah şu mübarek günün yüzü suyu hürmetine bizde sağ sağlım sağlıklı zamanında hayırlısıyla alırız kucağımıza bebeklerimizi inşallah 🤲
Damla0671 Bende ilk bebegimde gelişimi durdu 6+1 de kaybettim bebeğimi 2. Bebeğime hamile kaldığımı öğrendiğim günden beri oksapar 4000 lik iğne ve coraspin kullanıyorum kuzum 17 olduk Allah’ım herkesin bebeğini korusun inşallah 🤲🤲🥰🤲🤲🥰🤲🤲🥰
1biranne1 Ervasll bende de pıhtılaşma başlangıcı varmış 2 düşük yaptım iğne coraspin ve progestan kullanıyorum ekoptin ne aceba
Deletedmon099282 Ervasll sağlıkla gelsin inşallah, Benım de iki düşüğüm var düşükleriniz nasıl oluyordu nasıl anlıyordunuz acaba
Minik1Civciv İğneleri nasıl yapıyorsunuz benim başta canım yanmıyordu ama şimdi yanıyor ve toplanma oluyor buz koyuyorum öyle geçiyo öneriniz var mı lütfen
Umud-- Minik1Civciv havasını iyi al benim ilk alması şişti şimdi nohut kadar şişlik kaldı ama alınca olmadı beli o yüzden olabilir
Elibo Minik1Civciv öncelikle hemen şırıngayı boşaltma yavas yavas bas yani 5 e kadar say yapana kadar bi anda basarsan toplanır. Bırde ben ayakta daha rahat yaptım otururken kendıöı kasıyodum yaptıktan donrada 3 e kadar say ve cek sorun yaşamazsın benım hiç sorunum olmadı hep öle yapıyorum
Minik1Civciv Elibo canım bende ayakta yapıyorum anlamadım ilk defa şişti damara geldi anlamadım ki bir de iğneyi nasıl tutuyorsunuz