Elifkaya58 Kızlar merhabalar öncelikle hayırlı haftasonları diliyorum hepinize. Ben birşey danışcaktım size gece afedersiniz lavaboya gittim küçük tuvaletimi yaptım sonra çıktım hafif az böyle bişey aktıgını hisseettim çıkmadan temizleniyorum bunları anlatırken çok utanıyorum ama düşünüyorum ağrım falanda yok, çok su içiyorum bide yatmadan önce 11 gibide çok su içtim. Ama suyum mu geldi noldu bilmiyorum tereddüt ettim çok o yüzden acile gitmekte kararsızım. Yardımcı olurmusunuz su nasıl gelir 😒
Dmlasabiha Elifkaya58 akintin gelmistr canim korkma benimde oyle oluyor idrar torbasinda baski yapior bebwk bende 35 bitio tuvalete gidene kadar islaniyorum
svmeybgl Elifkaya58 tereddütte kaldıysanız doktorunuza danışmakta fayda var . Umarım tebrüceli anneler yorum yazar
Mervy Elifkaya58 bence korkmaniza gerek yok bende de benzer durum oluyor akinti seklinde oluyor cis gibi de degil. Su geldiginde anlarmisiz zaten oyle diyorlar
Elifkaya58 pitircikannesi1 34+0 haftalığız şuanda gece lavaboya kalktıgım için uykuluydumda ama daha sonra gelmedi çok az dır böyle şiddetli değildi. Ama lavabo ihtiyacımı tamamladıktan sonra gelmesi beni düşündürüyor
Dmlasabiha Elifkaya58 ben tuvaletten cikip geri dondugumu biliyorum bebegin suyu gelir birkere ve devamida bosalir bnce
pitircikannesi1 Benim de ilk gebeliğim ve 12.haftama girecegim daha canım 😊 tecrübeli anne adayları cevap verse daha iyi olur. Doktorunu arama sorma şansın varsa bir sor istersen ama ağrın sancın yoksa doğum suyu değildir diye düşünüyorum.
Elifkaya58 pitircikannesi1 çok teşekkür ederim genede canım benim belki tecrübeli anneler görür cevap verir bekliyim bi ben 🙏🏻😊
Miniklerimm Benim doktorum iç çamaşırını ıslatıyosa sadece sorun yok fakat bardaktan boşalır gibi gelirse sıkıntı demişti. O yüzden çok telaşlanma kanaman ağrın yoksa
TugbaKnalada Doktoruma sormuştum. Genelde kimse kabul etmek istemiyor ama idrar kaçırıyor gebeler demişti 😆. Bende de oluyor bazen. Su gelmesi hafif olmuyormuş bardaktan boşalırcasına tutamıyormuş insan. Altımıza çiş kaçırıyor olabiliriz 😃
Elifkaya58 Bende büyük ihtimal kaçırıyormuyum dedim ama kabullenmek istemedim sonra zaten hiç olmadı tekrarda etmedi şükürler olsun inşallah erkenden olmasında zamanında gelsin meleklerimiz 🙏🏻💕 hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🙏🏻