Userr Herkese selam Bugün şükürler olsun bebeğimizin kalp atışını duyduk. Doktor aile hekimliğinde yapılacak bazı testler var onu yaptırıp haftaya gel dedi. Bu testler nedir bilgisi olan var mı, herkes yaptırdı mı?
Happyy_anne Userr evet canım aile hekimine git onlar hamilelik takibine başlıyor idrar testi kan değerleri falan her şeye bakıyolar ve 2 ayda bir çağrıyor değerlere bakmak için hamilelik boyunca 3 kere gittim 35.haftadayım şuan
hunilimom Userr rutin kan kontorlleri canım şeker kolesterol karaciğer vs idrar felsn veriliyor 2-3 tüp kan veriyorsun
Deletedmom70006 Kan ve idrar testidir ilk haftalarda bunlar oluyor. Hamile olduğunu söylersen gereken testlerin istemini yapar doktorun.