Filizbircan 7+3 haftalık hamileyim. Kabızlık sorunu yaşıyorum kayısı yesem de geçmiyo ıkınmak düşüğe sebep olur mu ? Çok korkuyorum
Gulbal Filizbircan Evet tehlikeli diye biliyorum benim de ilk haftalarımda kabızlık sorunum oldu sıcak suya Bal katıp içtim kabizligimi kesti tavsiye ederim canım bide bol su tüket.
Muhammedamine Filizbircan duphalac şurup var çok rahatlatıyor gebeliğimin başından beri kullanıyorum aç karna içip üzerine bol su içiyorum 3-4 gün rahatlatıyor beni bu şuruptan başka hiçbirşey tuvalete çıkartmıyor . Doktorunla konuş sanada yzsın
Dyg34 Filizbircan semizotu yemegi ye yemegi ama salata degil o rahatlatır genelde ameliyat sonrası veriyorlar doktorlar sölüyor senide çözer inşallah
Buketali Filizbircan canımm bol bol su iç kefir iç ve kayısıyı aç karnına su ile yemeye çalış ben böylelikle 38 haftadayım hiç kabıxlık yaşamadım
Tgcee Filizbircan canım her kabız olanda cocgunu dusurmuyo korkma tabıkı olmaman daha ıyı ama nasıbı varsa bısey olmaz ınsallah bende 6haftalıkken olmmustm cok zorlnydum