Karelinannesi Kızlar sadece bugün oldu sabahtan beri belli aralıklarla 4-5 kere kalp Çarpıntım oluyor. Başka bi sıkıntı yok normal mi acaba?
Bet7408 Karelinannesi canım bendede oluyordu doktora söyledim kan derlerim ve b12 çoook düşük çıktı bi baktır istersen
NOG_06 Karelinannesi Bende de var hep hatta düzensiz bile attığı oluyor.. Bi çok kez doktora gittim problem yok dediler, kendi doktorum da fazla önemsemedi, kan değerlerine baktır kuzum ❤️
Karelinannesi NOG_06 bugün ilk kez oldu böyle aynı günde 4-5 kere olunca bi sorun mu var dedim.. kan değerlerim normaldi canım çok teşekkür ederim 💐
212 O haftalarda bende de olmuştu . EKG çekindim değerlerime baktılar ama bebek için kalp daha fazla kan pompaladığı için oluyor diye okumuştum.