21 haftalık hamileyim doktorum bebek büyüyor ama rahmin genişlemiyor daha şimdiden bebekte hareket kısıtlılığı oluşmuş bu yüzden bebeği riske atmamak için zorunlu erken sezaryen e alırız zaten bizim almamıza kalmaz bu çocuk kendi doğumunu kendi başlatır suyun gelir sancın gelir dedi Protestan verdi yat dinlen dedi benimle aynı durumu yaşayan var mı neler yaptınız kaçıncı hafta doğum yaptınız