Elifelif8 merhaba, stres konusunda bir şey diyemem çünkü ben de stres yapmamayı başaramadım 😄 ama info saşe pembe kutu olandan 3 ay kullan demişti doktorum ve ben çok pahalı olduğu için (içinde 20 tane vardı) sadece yumurtlama günlerimde kullandım yani 5-6 kere sadece ve kullandığım ay gebe kaldım çok şükür. Pco , insülin direnci , kilo vs ne ararsan var üstelik. Demem o ki stres bir şekilde oluyor bence Allah’ın izniyle infonun gebe kalmanı kolaylaştıracağına inanıp kendini ona bırakırsan biraz daha rahat hissedersin ve bu da olumlu sonuç verir diye düşünüyorum 🙏🏻 Rabbim sağlıkla, uzun ömürlü, hayırlı evlatlar kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻