_Merve16_ Merhaba arkadaşlar ben 2021 bebeğim kaybetmiştim selvikal yetmezliği olduğu soylenildi şimdi tekrardan hamileyim 7+5 Mayıs ayın sonuna doğru ameliyat olucam dikiş yaşayan arkadaşlar yazabilir mi 😇
Mervekara53 _Merve16_ geçmiş olsun bende ılk bebegımı 22 haftalıkken kaybettim suan 24+5iz 23üncü haftada acil dikiş atıldı korkmayın acı veya agrı hissi yok sadece dinlenin inş bebeklerimizi sağ salim kucaklarımıza alırız
_Merve16_ İnşallah sende kucağına alırsın canım hayirlisi ile benim 13 hafta atilcak inşallah rabbim kimsenin kucagin boş birakmasin 🤍Mervekara53