Meloakar Dün spinal sezeryan oldum 38+6 de başka bir gün detaylı anlatacağım merak ettikleriniz varsa cevaplayabilirim
sinhat Meloakar spinal komple narkoz oluyor değilmi nasıl geçti acaba narkozu nasıl attınız miğde bulantı kusma falan oldumu ???
Ahsen1_ Meloakar yarı baygin mi oluyor komple mi uyudun bacı birde uyanınca bulantım oldumu ben ilkinde tüm uyumustum uyandığımda bulantim vs hiç biseyim olmamıştı bundada olmaz inşallah 🤲
Fatma011 sinhat spinal belden uyuşma oluyor omurilikten iğne ve tamamen belden aşağı uyuşuyor siz doğum anında uyanık oluyorsunuz 😊
Meloakar sinhat yarı baygın oluyorsunuz ameliyathanede yapıldıktan sonra biraz miğdr bulantısı oluyor doktora söylediğimde bir iğne yaptı anında bulantım geçti çok sıvı tüketiyorum rezene çayı komposto bunlwrla hiç baş ağrısı yaşamadım çok şükür
Meloakar Ahsen1_ belden aşağısı uyuşturuluyor ilk yapıldığında biraz bulantı oluyor iğne yapıyor doktor geçiyor sonrasında ben yaşamadım baş ağrısı da yaşamadım bol sıvı tüketince gerçekten iyi geliyor