Mhulya011 Ya ara sıra karnıma bir ağrı giriyor. Sebebini bulamadım doktora kontrol için gideceğim ama neden ağrıyor olabilir 2. Gebeliğim ama ilkinde hiç böyle olmadım. Şuan bir farklı😣
biranneeeeeee Mhulya011 10 haftalıkken belimin sağ tarafı ve aynı hizada karnımın sağı aşırı ağrı çektim 3 gün kırandoö acile gittim tahliller temiz çıktı. Doktor rahim büyümesinden kaynaklı kas ağrısı olabilir dedi şimdi 16 hafta olduk ara sıra yine oluyor
Zeynppppp Benimde ikinnci 10 haftalığız çok fena ağrılarım var kalçalarımda karnımda falan niye oldu anlamadım ikinci çünkü ama sonuçta bi canlı oluşuyor kolay değil hamilelikte
Mhulya011 biranneeeeeee böyle bazen kasıklarıma bazen karnımın ortasına bazen yanlara dolanan bir ağrı ara sıra okuyor üşütüyor mutum gaz mı anlamadım
biranneeeeeee Mhulya011 bende anlayamamıltım ama sanki ben üşüyünce daha tetikliyor gibi hissediyorum. Ama böyle ağrılar normal diye düşünüyorum umarım ciddi bir şey olmaz 🌷