Bu sabun olayını maalesef duydum ve şahit de oldum sabunu fitil gibi incecik yapıp fitil niyetine kullananlar var. Doktorluk okumadım ama hemşirelik okuyup şuan mesleğimi icra ediyorum benim hiç bir kitabımda hiçbir aldığım eğitimde bu olmazken doktorlarınkinde de olmadığına eminim. Sabun bir kimyasal gözü bile yakan sabun 1 aylık bebeğin poposunu yakmaz mı daha bu en basit sorun. Doktor yada herhangi biri sizlere böyle birşey tavsiye ettiğinde hiç sorgulamiyor musunuz sabunu nasıl önerirsiniz diye. Sizi tenzih ederek söylüyorum ama doktorlar şeker yükle diyor detaylıya gir diyor ben asla girmem yok biri girmiş bilmem ne olmusculari ikna edemiyoruz doktorlar yanlış yönlendiriyor diyorlar. Ama sabun koy denilince aldığı eğitim gereği söyledi oluyor bu nasıl bir teslimiyet 🙄🙄