Kızlar merhaba bugün dışardan eve geldim geldiğim andan itibaren bebeğim kasılmaya başladı karnım resmen taş gibi olmaya başladı daha sonrasında karnıma sancı girmeye başladı ama böyle belimden kasığıma doğru geliyor önce çok takmadım aralıklı geliyor diye ama şu an kesintisiz devam ediyor adet sancısından bir tık fazla acı eşiğimde yüksek çok telaş yapmamaya çalışıyorum ama bu sancı doğum sancısı mı şu an ağlayıp delirecek kadar sancı çekmiyorum ama sancım var bundan aşırı eminim