Tugcemd ebrue ben 5 doktora çıktım hepside kanama alanın yok diyo 11 haftalıkyım 6.haftamdan beri kanamam var ara ara lekelenme kanama ikiside
Giraybayb Aynisini bende yasadim distan kanama 29 haftalikken iki farkli doktor muayne etti hicbi sorun yoktu on gun surdu araliklarla progestan yazdi ama kullanmadim kendiliginden kesildi esinle iliskiden sonra olmustur buyuk ihtimal dedi oluyormus
Ysmn5836 F_gnc1307 kızlar bende dün geldim kanama ile yatış yapıldı 13+ 4 gebelik ikiz bebeiklerim kalp atışları normal kanama alanı leke var dedi ama aşırı kanamam oldu sabah biraz durdu kan aliyorlar devamli
superstar_00 Cdem21 o kanamada vücut için minerallaer olduğu için rahim onu emiyor doktorum demişti bana.
Seda35 Tugcemd Benim oldu icerde kanama alani yok ama kanama vardi kesede normal rahim ağzından olabilir dedi doktor ara ara yine geliyor 1 haftadır kahverengi sekilde 🤷♀️