Ysmn5836 İkiz gebelik 13+ 3 kanamam var kendi hastanem çok pahalı gecesi diye camsakuraya yolladı …kan alindi kalp atışları normal şuan sizce böyle olan varmı Allah aşkına dua edin
MeryemK_ Ysmn5836 bende olmuştum 7.hqftamda istirahat edip Protestan iğne ve hap kullandım geçti yerleşme kanaması oluyomuş
Beklenenim11 Üçüz gebelikte kanama yasıyorum başta bişey yok dediler ama sonra kesede ayrılma tespit ettiler suan yatıyorum fazla hareket etmem yasak