Nidakorkmaz Ceycey22 22 haftalığım bende daha bu hafta biraz biraz belli olmaya başlıyor. İç karnın büyük olması ile ilgili 🥰
Ceycey22 Nidakorkmaz evet okumuştum onu bi yerde 😊 yemek yiyince bile hemen çıkar benim karnım içinde yer yok sanırım 😅
Sehrbnon12 Ceycey22 canım ben suan 9 haftalık ikizlerime hamileyim benimde hafiften belli oluyor sanki yaa
Ceycey22 Sehrbnon12 ikizlerde daha erken oluyordur herhalde 🥰 hayal ederdim bende ikiz bence çok tatlı ❤️
Sehrbnon12 Ceycey22 ayy bende yemek yedikten sonra hahahah daha cok büyüyor 65 kilo ve 1.76 boyundayım kilolu falanda degilm yani daha önceden göbeğim vs de yoktu
tarcinnnn 6 haftalıkken öğrendim 10. Haftada karnım çıktı. Şuan 7 ay bitti ama her gören 35.-36. Haftadayım sanıyor son haftalarım gelince düşünemiyorum 🥺
Ceycey22 Sehrbnon12 ben kendimi bildim bileli göbüşlüyüm 😅 çok kilolu değilim kolum bacağım incedir ama o göbek hep var 😅 genetik sanırım annemde öyle çünkü 🤷🏻♀️
Sehrbnon12 Ceycey22 hahaha benim annemde daha 39 yasında ama masallahı var göbüş almıs basını gidiyor ama cok sukur bende yoktu daha 20 yasına yeni girdim belki ileri yaşlarda bizede olur bilinmez 😂
Ceycey22 Sehrbnon12 korkma canım ❤️ Çok normal yani vücudun bi insan üretiyor içeride. Dayanılmaz ağırlarım olmadığı sürece kanaman olmadığı sürece asla korkma