Merhaba arkadaşlar 33.haftamdayım ama ultrasona göre 34.haftam dün gece sancıdan doğuruyorum sandım 🥲 suan da çok hafifler nst de de hafif çıktı alttan muayene de şükür açılmam yok ama çok korkuyorum sancılar yine artar erken doğum olur diye başına gelen oldu mu bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏