Sulemrahkuzey Yenianneyimmm canım sabahları kahvaltıdan sonra başlıyor gün içinde 3 kere falan hissediyorum genelde hafif uzandığımda daha iyi hissediyorum
Bellini Yenianneyimmm 😄😄😄hehe aynen çok tatlı ama farklı bir duygu öyle değil mi? Karında gerim gerim geriliyor içim bi hoş oluyor sizde de oluyor mu?
Haticemustafa Yenianneyimmm bende 18+2 de hissetmistm ilk harika bir duygu simdi 33 haftaligiz ve delicek karnimi bildiginiz 😁 bazwn dokununca Dirseğine veya diz kapagina denk geliyorum agliyorum O kdr net hissetmek cok cok daha güzel
Rumeysaylz Yenianneyimmm Bende ilk o zamanlar hissetmeye başladım 😊muhteşem bir his 💕 Allah herkese nasip etsin hayırlısıyla şimdi 31 haftalık olduk kızımla 😍 Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
iremby Yenianneyimmm bazen gece bazen gunduz bazen hem gece hem gündüz gününe gore degisiyor. Genelde oturur pozisyonda ayaklarimi uzatarak koltukta oturuyorum hafif yatar sekilde tam degil o zaman hep hissediyorum. Yari oturur pozisyonda koltukta uzanirken yani kisaca.