Hamileyken adet olunmaz yerleşme kanaması olur buna adet diyorlar. Fakat o nasıl olur 2 3 gün mü sürer daha mı uzun sürer bilemiyorum. İyi ki doktoruna sormuşsun. Böyle konularda inanma cevredekilere doktoruna basvur. Ultrasondan bakar kan değerlerine bakar duruma göre. En iyi o bilir. Umarım düşük değildir geçmiş olsun 🙏