Gizemtugra Slm kizlar. 31 haftalık hamileyim. Bugün ilk defa sarıya yakın akıntım oldu. Daha yeni idrar testi verdim enfeksiyonun yok. Bu haftalarda olan var mı aynı durumu yaşayan
Eslem_1 Gizemtugra 31 haftaya kadar ilk kez olduysa ne mutlu benim başından beri vardı😊 koku vs varsa fitil kullanın geçer
Dlr48 Gizemtugra bende rahım agzı dıkısınden ıkı hafta sonra bıbreklerime dogru agrım vardı o aralarda bazen peceteye sarımsı akıntı seklınde bazen gelşyordu bazen. Gelmiyordu ıdrar testım temiz cıkmıstı ama uktrasonla baktıgında bobrege ce mesanede sistit olduğum cıktı
Gamze3741 Benim de 30. Haftamda oldu 3-4 gün sürdü sonra normale döndü şu an 31. Haftamdayım normal akıntım var benim başından beri var geçmiyor :)