serimiyy merhaba herkese tost makinem bozuldu sıklıkla da kullanıyorum oğluma sabahları tost yapıyorum beslenmesine kaliteli bişey istiyorum tavsiyeleriniz neler
Smyye1B serimiyy https://ty.gl/2r9mzx6u4b 8 aydır kullanıyorum yanma ve yapışma kesinlikle yapmıyor çok memnunum 😊
nordsiin ben homendin grilliant modelini kullanıyorum ızgara özelliğide var öyle kaliteli bişey arıyosan tavsiye ederim
nordsiin serimiyy Yok canım temizliğide gayet kolay yakmıyor da ekmeği çabuk ısınıp çabuk soğuyo bide memnunum baya
serimiyy nordsiin bakıcam dediğin modele ızgara özelliği dikkatimi çekmedi değil 😅 çok teşekkür ederim