dddy Banada ishal vurdu ağrısı aynı adet sancısı gibi 39+3deyim teyzem ebe az önce o aradı ağrın varken karnında sertlik oluyor mu dedi bende de oluyor vücut kendini doğuma hazırlıyormuş yarın sabah doktor kontrolüm var bakalım küçük bey gelmeye hazırlanıyor mu ☺️☺️