JEFF 31+3 haftalıgız , çocuk haraket etdikce , vajinama igne sokuyorlar sanki , çok kötüü. Neden ola bilir? Yaşayan oldu mu?
Nurakin077 JEFF aynı durum bende de var sancı gibi değilde sızı gibi ürpertiyor beni refleks ile ay uy gibi sesler çıkarıyorum hatta
Sedaerbil Bu haftalarda normal cnm.bebek dönmemiştir ayaklarıyla aşşaya baskı yaptıgında yada vurduğunda allttan cıkacakmış gbi olur ayaklarını yukarı uzatarak uzan.