Kızlar ben şehir hastanesinde doğum yapmaya karar verdim ama süreç nasıl ilerliyor hiçbir fikrim yok. Sancılar veya su gelince direk acile mi gidiliyor? Takipli olduğum doktora hep randevulu gidiyorum onun doğuma girmesini istiyorum bu mümkün mü yoksa hangi doktor denk gelirse o mu giriyor?