Yavrucumm 40+6da başladı benimde stres yapmayın hiç dünyanın sonu değil. Doktorum stresin doğumu geciktireceğini söylemişti bol yürüyüş ilişki pilates topuna devam edin. Merdiven inip çıkmak çok etkili bence kendinizi çok yormadan hareketli kalmak iyi geliyor. Hayırlı sağlıklı doğumlarınoz olur inşallah.