Merhaba hanımlar 34 .haftaya kadar Allah’a şükürler olsun hiç zorluk yaşamadım .. bu 33 den sonra hani ilk hamilelik haftalarında karında ağrı olur ya adet olacak gibi öyle ağrım başladı hafif .. geceleri rahat uyuyamıyorum karnımı ne sağa ne sola koyabiliryorm yataktan güçlükle kalkıyorum bacaklarım ayaklarım hep ağrıyor .. randevum 11 mayısta .. sizce normal mi bu şikayetler ?